Alhamdulillah, rehlah KTI di Cameron Highlands telah berlangsung dengan jayanya. Sedikit sebanyak kekurangan yang ada tu biasalah, dah lumrah kita manusia yang tidak sempurna.

Apa yang penting ana ingin ucapkan tahniah kepada tuan pengarah saudara Aliff dan seluruh AJK2 yang terlibat kerana telah berjaya melaksanakan tanggungjawab dengan baik sekali.

Segala kekurangan dan perkara-perkara last minute yang tak terjangka berjaya diatasi dengan contingency plan yang ada. Ana personally nak mohon maaf kat Aliff sebab banyak kali call enta utk updates macam2 perkara.

Anyway, rehlah ini memang menggembirakan ana dan keluarga, walaupun masanya singkat, tetapi cukup untuk mendamaikan hati dengan cuaca dan pemandangan yang permai di Cameron Highlands.

Tambah menarik lagi, peluang untuk mengeratkan silaturrahim bersama antum semua, bukan senang nak dapat ruang dan peluang sebegini.

Pengalaman akan mematangkan kita, program rehlah kali pertama ini akan dijadikan rujukan utk program2 seterusnya. Walaumacamana kekurangan sekali pun, rehlah julung kalinya ini pastinya menjadi rujukan dan merupakan yang terhebat pernah diadakan... insya Allah...

Bagi ana, semuanya menepati apa yang kita rancang dengan konsep 'santai'... Cuma hujan diwaktu BBQ itu, bukanlah dalam kekuasaan kita... Anyway, good job, nice experience!!!

So, let the pictures tell the rest of the story...





































Sumber gambar: Facebook zaujati, facebook ahli-ahli KTI dan website Komuniti Teman Inteam.
Terima kasih.
|
0 Responses
Blog Widget by LinkWithin